Ruilen & Retouren

Ruilen & Retouren

Bij Meer met Sfeer mag je je aankoop altijd ruilen! Neem binnen 14 dagen na aankoop contact met ons op om je retournering aan te melden, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk  je geld terugkrijgt. Heb je nog vragen over ruilen of retouren? Onze klantenservice is dagelijks te bereiken van 09:00 tot 17:00 uur.

Let op: Op maat gemaakte artikelen, lichtbronnen en cadeaukaarten kun je niet ruilen of retourneren.

Retour adres

Meer met Sfeer
Nijkerkerstraat 10-G
3882 PG Putten


Retourneren
Wij bieden een zichttermijn van 14 dagen, deze gaat in op de dag dat u de producten ontvangt. Binnen dit tijdsbestek kan een product aangemeld worden als retour. Waarbij het artikel vervolgens binnen 14 dagen bij ons binnen moet zijn.

Het terugstorten van het aankoopbedrag zal (na ontvangst van de retour) op werkdagen geschieden en teruggestort worden via de betaalmethode waarmee u betaald heeft.  Dit betreft het gehele aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten. Het is niet toegestaan artikelen na de zichttermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreft.

Bij een retour die valt onder retournering zijn de retour kosten voor eigen rekening.

Retourinstructies
Producten dienen schoon, compleet en in originele verpakking retour gestuurd te worden. Incomplete, beschadigde of gebruikte artikelen komen niet voor retour en/of vergoeding in aanmerking.

Retour formulier
Het retour formulier moet meegestuurd worden voor een correcte verwerking van uw retour, anders kan deze niet in behandeling worden genomen.

Retournering; defect artikel binnen of buiten de garantieperiode
Heeft u binnen de garantieperiode een defect artikel, mail ons dan naar info@meermetsfeer.nl met uw gegevens en een korte omschrijving van de klacht. U ontvangt dan via de e-mail instructies.

LET OP: Mocht blijken dat het defect is ontstaan door onjuist gebruik, dan zijn wij genoodzaakt u alsnog de gemaakte kosten op dat moment in rekening te brengen.  Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Neem dan via de mail contact met ons op.

Schades of leveringsfouten
Is het ontvangen pakket incompleet of defect? Meld dit dan zo snel mogelijk. Omschrijf duidelijk wat de schade of het defect is en voeg hierbij zichtbare schade foto’s toe.  Stuur ons een e-mail (info@meermetsfeer.nl) met onderstaande zaken:

  • Een duidelijke omschrijving van het gebrek of de schade. Graag ook een foto met daarop zichtbare schade.
  • Vermeld altijd uw naam (of de naam waaronder is besteld) en het ordernummer
  • Na ontvangst van de melding geven wij u reactie, met indien van toepassing de retour instructies