Klachten


Het kan zijn dat u een klacht hebt over meermetsfeer.nl Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien u klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Bent u niet tevreden? Dan vragen wij u om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@meermetsfeer.nl

Hoe behandelen wij je klacht?

  • Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (binnenĀ 7 dagen ontvang je een reactie)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact metĀ u op om een oplossing voor te leggen
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

 

Leidt dit niet tot een juiste oplossing, dan is het mogelijk om u geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer u klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om u klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

  • Betaal veilig per IDEAL of bank
  • 28 dagen retour service
  • Snel wisselende collectie